ניקיון דירה חדשה

מזל טוב ! קניתם דירה חדשה מקבלן? הגעתם למקום הנכון!

ניקיון בית ממסירה מקבלן לא דומה לניקיון דירה רגילה. בדירות לאחר בניה או שיפוץ משאירים המון לכלוך קשה של חומרי בניה שניתן לנקות רק על ידי ציוד מקצועי, ניסיון,ידע והרבה כוח בידיים.

במדריך הבא נסביר לכם מתי כדאי לכם לקרוא לנו, מה ניקיון הדירה כולל ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בנו. אז בואו נתחיל

באיזה שלב צריך לקרוא לנו?

כל מי שחווה בעבר כניסה לבית מקבלן, כבר למוד ניסיון שמדובר בעבודה קשה שאינה נגמרת.

בפגישה מול נציג מטעם הקבלן, תצטרכו לבדוק האם יש תקלות או ליקויים שתרצו לטפל בהם (לא קשור אמנם לניקיון, אבל מומלץ לבצע בדק בית מקצועי לבית, שכן ליקויים עלולים לפגוע באורח החיים שלכם בעת השהות בבית).

לאחר שהגשתם לקבלן את כל הליקויים בהם תרצו לטפל, יגיעו בעלי המקצוע לטפל בהם, לרוב זה יקרה ביום אחד מרוכז בהם יגיעו כל בעלי המקצוע הרלוונטיים.

בכל מקרה, כל עוד הקבלן לא סיים את העבודה שלו בבית, אין סיבה לקרוא לחברת ניקיון. התיקון בליקויים הנ"ל עלולים להוביל ללכלוך רב וחבל לבצע את פעולת הניקיון פעמיים.

ניקיון דירה מקבלן – מה זה כולל?

גם אם יש לכם כח ותרצו לעשות זאת בעצמכם אך ללא שום ידע במקרה הפחות טוב לא תראו תוצאות מרשימות ובמקרה הגרוע פשוט תגרמו לנזק בלתי הפיך בבית‼️ לכן במידה שתרצו לעשות זאת בעצמכם התקשרו אלינו לחברת ניקיון הפרויקט  המבריק 0774148188 ליעוץ והכוונה ללא כל עלות ,רק תעשו לנו טובה לא לנקות ללא כל ידע !

לניקיון דירות מקבלן לא מספיקה עובדת ניקיון אחת שמגיעה עם דלי,כלור ומגב,לסוג עבודה קשה ומסובך כזה צריך צוות vip מיומן שעבר הכשרה מקצועית ויסודית. חברתנו מגיעה לכל עבודה עם מגוון מכשירים וחומרים מהמתקדמים ביותר.

בשונה מניקיון דירה לאחר שיפוץ, בו מתמקדים בעיקר בפוליש, ליטוש והברקה, בדירת קבלן מטפלים בראש ובראשונה במפגעים שנוצרו במהלך התקופה בהם ביתכם היה אתר בניה.

כתמי צבע ורובה

בניקיון דירת קבלן נטפל בהסרת כתמי הצבע מהמשקופים ומהרצפה. בחדרים הרטובים בהם יש חיפויים וקרמיקה על הקירות, נמקד את העבודה על הסרת האבק שנוצר כתוצאה מחיתוך הקרמיקה והתמאתה לקירות הבית.

נוסף על כך, בכל הדירה יש לטפל בהסרת כתמי הרובה (לא רק בחדרים הרטובים).

תריסים ומסילות

האבק מצטבר פעמים רבות על התריסים. במידה ומדובר בתריס שלבים, מה שלא נפוץ בדירות קבלן חדשות, הניקיון אינו יהיה מורכב, אך במידה ומדובר בתריס חשמלי, האבק יצטבר בין החריצים הקטנים שתריס, וחברת הניקיון תצטרך לטפל בכך.

ארונות ומטבח

ניקיון מלא של המטבח כולל הסרת הנסורת מארונות המטבח. חשוב לוודא שהמבטח נקי 100% לפני שמכניסים את כלי האוכל שלכם לארונות אלו.

כלים סניטריים

ניקיון מלא של הכיורים, המראות, האסלות והקרמיקות בחדרים הרטובים.

ניקיון כללי

ניקיון הדלתות, המתגים והמשקופים מהאבק שהצטבר במהלך תקופת הניקיון.

החבילה שלנו

חבילת vip זו החבילה הפופלרית ביותר לניקיון לאחר שיפוץ ודירות מקבלן הכוללת : קרצוף רצפה עם מכונת פוליש,הסרת כתמי צבע,הסרת כתמי רובה ניקיון חלונות : מסילות,פרופיל חלונות,תריסים,רשתות,סף החלון.

איך לבחור חברת ניקיון מקצועית שתטפל בניקיון הדירה החדשה שלכם?

חשוב מאוד לוודא כי מדובר בחברת ניקיון שמתמחה בניקיון בתים ודירות קבלן. ניתן לבקש מבעל המקצוע להגיע ולסייר בדירה ולאמוד את היקף העבודה לפני שמוגדר המחיר לפרוייקט ורק לאחר הסיור בבית לדרוש את המחיר.

רצוי לבקש את שלבי העבודה באופן מפורט ובכתב בהם תדעו בכמה עמודים מדובר, כמה זמן נדרש מטעם החברה לטפל בניקיון ובאילו כלים היא תבצע את העבודה ועליכם להבין כי ציוד מתקדם, לדוגמת מכונת פוליש, עלולה לייקר את המחיר.

אז לפני שמזמינים חברת ניקיון הנה כמה טיפים:

  1. חברת ניקיון הם בעלי המקצוע האחרונים שצריכים לעבוד אצלכם בבית בעצם לפני אחרונים לפני ההובלה שמגיעה אליכם אנחנו חברת הניקיון צריכים לוודא לנקות לכם כל פינה בבית על מנת שתכנסו לבית נקי ומבריק
  2. להשאיר דירה ריקה מריהוט, עבודה בדירה עם מוצרי חשמל, פינות ישיבה וכד׳ מקשה מאוד על חברת הניקיון אך אפשרית.
  3. לתאם ציפות מול חברת הניקיון, לשים דגשים על דברים שחשובים לכם בנקיון .

האם ישנה אחריות על ניקיון דירה חדשה מקבלן?

אחריות על העבודה מתייחסת לאיכות העבודה לאחר סיומה. בתום ניקיון הדירה, נסייר בדירה ונעבור על הליקויים שלא תוקנו מטעם הקבלן, כתמים שלא הוסרו מטעמנו ועל נזקים שנגרמו בעקבות העבודה (דבר שלא קורה בעקבות הניסיון שלנו).

חשוב מאוד לוודא כי עובדי החברה מבוטחים במקרה בהם עובד נפגע בביתכם.

 חולמים על בית נקי ומבריק ? התקשרו אלינו עכשיו להצעת מחיר לפרויקט המבריק שלכם 0774148188

י אכלוס ניקיון לפני מעבר דירה

בואו נדבר...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם