התקנת רשת נגד יונים

היונים מהוות מפגע לבני האדם. הן נעות בלהקות גדלות ומייצרות כמות אדירה של פסולת (במובן השלילי כמובן). את היונים תוכלו למצוא כמעט בכל מקום, לרבות מבנים ובנייני מגורים. היונים נמצאות במסתורי הכביסה, בתוך הבית, על גגות המבנה, מרפסות, בתי ספר, בקרבתנו ולעיתים אף בטווח נגיעה.

צואת היונים מהווה מפגע תברואתי מסוכן במיוחד, אשר גורם למחלות וחיידקים רבים, ריח רע ולמפגע אסתטי עצום.

ניקוי לשלשל (צואת) יונים
עוד מהעבודות שלנו : לפני ניקיון לשלשת יונים
ניקוי לשלשל (צואת) יונים
עוד מהעבודות שלנו : אחרי ניקיון לשלשת יונים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הסכנה שבצואת היונים

צואת היונים מכילה בתוכה למעלה מ-55 מחלות. מחלות אלה מסכנות ילדים קטנים וקשישים במיוחד ולכן מומלץ לטפל במפגע היונים בהקדם.

בין המחלות, תמצאו בעיקר: דלקת ריאות, אורניתוזיס, דלקת המוח, סלמונלה וטוקסופלזמוניס.

היונים נעקצות על ידי טפילים כגון יתושים,קרציות,פרעושים,חרקים ועכבישים.

תופעות אלגריות השכיחות הן:

גירויים בעור, אדמומיות בעור, פריחות וקשיי נשימה, כאבי פרקים, כאבי ראש, בחילות, חום והקאות, במידה שנחשפתם לצואת יונים ושחס וחלילה מופיעות אחת מתופעות אלו יש לגשת  מיד לקבלת איבחון וטיפול רפואי.

אנו חברת ניקיון המתמחה בכל סוגי ניקיון צואת יונים עם צוות מקצועי המגיע עם מכשור מהמתקדמים בשוק שמנקה ומחטא לכם את מקום המפגע של צואת היונים .

רשת להרחקת יונים

רשת להרחקת יונים
עוד מהעבודת שלנו : רשת להרקחת יונים

רשתות להרחקת יונים זה הפתרון הכי יעיל ומקצועי כדי לנטרל את חדירת היונים בצורה הרמטית לאיזור מגוריכם ולמנוע מהן לבנות קנים אשר בעתיד יגרמו לבעיות ומחלות רבות שמביאות עמן .

האם אפשר להתקין רשת נגד יונים לבד?

התשובה היא לא תמיד, ללא ידע ומיכשור נכון זה עלול להיות מסוכן מאוד, אז בכדי להתקין רשת נגד יונים מומלץ להזמין איש מקצוע המתאים לכך ולא לנסות לחסוך ולעשות זאת לבד, ראשית מבחינה בטיחותית, לעיתים יש מסתורי כביסה הממוקמים בבניינים רבי קומות ויש בכך סכנה ממשית להרכיב רשת להרחקת יונים ללא ציוד בטיחותי, ועוד שיש פעמים שמנסים להרכיב רשת למניעת יונים לבד ובצורה לא מקצועית, לרוב התוצאה מאכזבת והיונים חוזרים ומקוננים שוב .

רשתות להרחקת יונים מתאימים בעיקר לאיטום מסתורי כביסה או לפאטיו,בכדי למנוע פלישת היונים. הרשת אמנם תמנע מהיונים לחדור שוב למסתור אך היונים העקשניות תשארנה בקרבת מקום וינסו שוב להכנס בכל דרך אפשרית.

ישנם כמה סוגי רשתות להרחקת יונים

רשת מתכת מגולוונת – אסטתית ועמידה במיוחד לטווח ארוך בכל תנאי מזג האוויר

רשת פוליאתילן – עמידה במיוחד ועמידה בפני קרני השמש .

רשת שקופה רשת שכמעט ואינה ניראת אך פחות עמידה לקרני השמש .

התקנת רשת יונים למסתור כביסה

מסתור הכביסה הוא אחר מהמקומות הנפוצים בהן רובצות היונים ומגיעות למנוחה שלהם. מסתור הכביסה הופך פעמים רבות למקום הקינון של היונים ולכן במידה ואתם מגלים כי יונים רבות החלו לפשוט על מסתור הכביסה שלכם, מומלץ ליצור קשר בהקדם עם חברה העוסקת בניקיון מפגעי היונים ושביכולתה למנוע את חדירתם.

התקנת רשת יונים מחיר

מחיר התקנת הרשת משתנה בהתאם לסוג הרשת, קושי ההתקנה ואמצעי הגישה למסתור הכביסה והוא  בטווח של מאות שקלים בודדים.

חברתנו מציעה גם מגוון ניקיון לשלשת יונים ממסתורי כביסה,מרפסות, ועד מפגעי תברואה קשים של צואת יונים,חברתנו מהמקצועיים בתחום הנותנת פתרונות לכל סוגי הרחקת היונים עם המיכשור מהטובים שיש להצעת מחיר חייגו עכשיו ‭077-4148188‬

צרו איתנו קשר ונדאג לכם להצעת מחיר משתלמת, הוגנת ואיכותית.

תתרגלו לחיים בלי היונים :) זה אפשרי.

בואו נדבר...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם