חברת ניקיון באור עקיבא

אחריות

נתינת אחריות מלאה על כל עבודה

זמינות

שירותי ניקיון מהיום להיום,צוות משרדי הנותן מענה אנושי 24/6

יחס אישי

יחס אישי וחם בליווי צמוד משיחת הטלפון הראשונה שלך ועד לתוצאה סופית

סביבתי

משתמשים בחומרים מקצועיים בלבד,בהתאמה אישית לסוג העבודה

מחירים

מחירים נוחים והוגנים הנקבעים לפי מורכבות העבודה ומטר הבית

מספקים את הסחורה

מספקים שירותי ניקיון ברמה הכי גבוהה,עד לשביעות רצון הלקוח

אור עקיבא נהנית מפריחה חסרת תקדים ורבים מגלים את העיר הזאת ואת היתרונות הגדולים שלה כמו הקרבה לכביש שתיים, הקרבה היחסית לתל אביב ומנגד הקרבה העוד יותר גדולה אל חיפה. כך אפשר לגור באור עקיבא ולעבוד במקומות רבים וזה יתרון גדול לכל מי שגר בעיר. 

על רקע זה יש לציין כי אם אתם תושבי אור עקיבא כדאי לכם לחשוב על האופציה של חברת ניקיון בשביל ניקיון לפני איכלוס או בשביל כל ניקיון אחר. עליכם להבין כי חברת ניקיון מפנה לכם זמן יקר להיות עם הילדים שלכם או להשקיע באימון כושר או לאפות לחם אפילו וזאת מכיוון שחברת הניקיון מפנה לכם זמן יקר. המשאב החשוב ביותר במאה עשרים ואחת הוא זמן ולכן פניה אל חברת ניקיון שחוסכת זמן הוא הצעד החכם ביותר בית ישראלי יכול לעשות.

מה קורה לעסק אשר לא דואג לבצע ניקוי לשלשת יונים?

אך לא רק משק בית ישראלי יכול ליהנות מניקיון אלא גם עסקים רבים יכולים ליהנות מכך. אם אתם עסק באור עקיבא או לצורך העניין בכל חלק אחר בארץ אתם חייבים לבצע התקנת רשת נגד יונים.

עליכם להבין כי יונים הם מפגע תברואתי עצום והם מלכלכים את העסקים וכך גורמים להם להיראות פחות יפים וכשזה קורה הלקוחות מצביעים ברגליים ולא באים יותר לעסק. לכן לא נגשים אם נאמר כי יש קשר ישיר בין מצב הלשלשת בעסק ובין המכירות של העסק ובעל עסק שרוצה להצליח חייב לנקות את העסק שלו ולוודא כי אין בו לשלשת. 

מדוע ניקיון כללי הוא כה חשוב בבית שלנו?

אם נחזור אל משק הבית הישראלי באור עקיבא או בכל עיר אחרת נראה כי ניקיון אחרי שיפוץ | בניה חשוב בדיוק כפי שניקיון כללי חשוב. עליכם להבין כי מי שגר בבלגן יהיה עם בלגן בחיים שלו. אי אפשר להצליח בקריירה או בזוגיות כאשר הבית שלכם מלוכלך וזאת מכיוון שהדבר משפיע מאוד על החיים שלכם.

רוצים להצליח? רוצים להתקדם? רוצים ליהנות מן החיים? דאגו לנקות את הבית ועשו זאת בהקדם. כמובן שהדרך היעילה ביותר לנקות את הבית והדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת זה לפנות אל חברת ניקיון. כפי שכבר אמרנו חברת ניקיון תפנה אתכם אל הדברים החשובים באמת בחיים ולכן כה כדאי לפנות אליה אם אתם גרים בבית פרטי או משותף.

האם פוליש לרצפה הוא הכרחי במקומות מסחר?

כיום אם אתם בעלים של חנות או עסק מסחרי וגם אם אתם בעלים של בית אתם חייבים לנקות לאחר עבודות צבע (צביעת דירה) כמו כן אתם חייבים לבצע פוליש. הרצפה היא הדבר החשוב ביותר בעסק ואם היא מלוכלכת אתם בבעיה רצינית. לכן בצעו פוליש לפחות פעמיים בשבוע ואל תוותרו על כך מכיוון שיש לכך השפעה על העסק שלכם.

חברת ניקיון באור עקיבא- שאלות ותשובות

שירותי הניקיון נקבעים בהתאם להיקף העבודה.

אנו מתחייבים למחיר הוגן ושירות מקצועי עם 100% שביעות רצון שלכם.

לא, אנו נגיע למקום ונעריך את היקף השעות הדרוש לטובת העבודה.

אנו נוכל ליצור איתכם קשר חצי שעה או בכל זמן שנגדיר לקראת סיום העבודה שלנו, כדי שתוכלו להגיע ולתת את חוות דעתכם.

זכרו – אנו מסיימים את העבודה שלנו רק בזמן שאתם מרוצים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם