חברת ניקיון בחיפה

מחפשים חברת ניקיון בחיפה? אנחנו בפרויקט המבריק מספקים שירותי ניקיון מקצועיים ונשמח להעניק לך שירות מקצועי ומסור עם יחס אישי וזמינות גבוהה.

חברת ניקיון בתים בחיפה

הפרויקט המבריק הינה חברת ניקיון ופוליש מהמובילות בחיפה,לחברה מוניטין וניסיון רב בתחום הניקיון,המציעה מגוון רחב של שירותי ניקיון פרטיים,ציבוריים וממשלתיים,הצוות המשרדי וצוותי הניקיון בשטח נבחרו בקפידה רבה לאחר הכשרה קפדנית ויסודית,חברת הניקיון הפרויקט המבריק מתקדמת יחד עם הטכנולוגיה ומחזיקה במכשירי ניקוי מגוונים,מהאיכותיים והחדשניים בתחום. חברתנו מעניקה לכל לקוחותינו ליווי צמוד ותמיכה אישית,ובמחירים משתלמים ונוחים התואמים את תקציב הלקוח,תחושת הסיפוק שלנו לגרום לכל לקוחותינו לחייך שווה הכל 😃 התקשרו עוד היום להצעת מחיר משתלמת ומבריקה !
חברת ניקיון בחיפה

ניקיון בתים בחיפה עם הפרויקט המבריק

אחריות

נתינת אחריות מלאה על כל עבודה

זמינות

שירותי ניקיון מהיום להיום,צוות משרדי הנותן מענה אנושי 24/6

יחס אישי

יחס אישי וחם בליווי צמוד משיחת הטלפון הראשונה שלך ועד לתוצאה סופית

סביבתי

משתמשים בחומרים מקצועיים בלבד,בהתאמה אישית לסוג העבודה

מחירים

מחירים נוחים והוגנים הנקבעים לפי מורכבות העבודה ומטר הבית

מספקים את הסחורה

מספקים שירותי ניקיון ברמה הכי גבוהה,עד לשביעות רצון הלקוח

חיפה היא אחת הערים הגדולות במדינה והיא גם אחת הערים הטובות ביותר למגורים בישראל. לא רק זאת אלא שבחיפה יש מרכזי עסקים גם של עסקים גדולים כמו אינטל או מיקרוסופט וגם של עסקים קטנים כמו משרדי עורכי דין או משרדי ראיית חשבון. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אם אתם גרים בחיפה אתם בוודאי צריכים את השירותים של חברת ניקיון בשביל למשל פוליש לרצפה או ניקיון קבוע כל שבוע.

אנחנו בפרויקט המבריק מספרים את כל שירותי הניקוי האפשריים בחיפה הכוללים, ניקיון בתים, משרדים, ניקיון לאחר מעבר דירה, לאחר שיפוץ ועוד, הכוללים בתוכם שירותים מתקדמים לרבות פוליש וקס, חידוש רצפות, שטיפה ועוד.

כל עבודות הניקיון בחיפה נעשים בצורה מקצועית ואיכותית.

אנו מגיעים עם ותק רב וניסיון במקרים שונים ועושים זאת תמיד עם חיוך, יחס אישי ומסור וזמינות גבוהה לדרישות שלכם. אנו מקפידים על הפרטים הקטנים ונעשה את העבודה עד לאישור הסופי שלכם.

המשימה שלנו היא להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ואנחנו עושים זאת עם שביעות רצון גבוהה במיוחד.

ניקיון בתים באופן חד פעמי

אנשים רבים אוהבים לנקות את הבית שלכם בעצמם בתדירות של פעם בשבוע שבועיים לפחות. עם זאת, במקרים רבים קיים הצורך לקרוא לחברת ניקיון לעבודה חד פעמית מסיבות רבות – לעיתים זה בעקבות שיפוץ הבית, כניסה לבית חדש, חוסר זמן בתקופות עמוסות וכו'.

אנחנו בפרויקט המבריק מעניקים שירותי ניקיון חד פעמיים לבתים בחיפה ובאיזור הצפון.

ניקיון משרדים בחיפה – כל מה שחשוב לדעת

אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון למשרד בחיפה, חברתנו מספקת גם שירות זה לעסקים ומרכזים מסחריים הכוללים עבודות פוליש, פינוי פסולת בנייה לאחר שיפות וניקוי יסודי של החלונות, הפנלים וכדומה.

הניקיון שלנו יבטיח לכם נכס נקי ומבריק!

בחברה שלנו אנחנו מעניקים לכם שירות על ידי אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים שנבחרו בפינצטה במטרה להבטיח לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

ניקיון לפני כניסה לבית בחיפה

איזה כיף לעבור לבית חדש, אבל בואו נודה בזה – גם בתהליך זה יש דברים קצת פחות מרגשים, בדיוק כמו הרגע שצריך לקנות את הבית לפני הכניסה. בתים חדשים דורשים עבודת ניקיון מקיפה לאחר עבודות הבניה, גם בתים לאחר השיפוץ ואפילו בתים ישנים שעברו צביעה או סתם בית שלא עבר ניקיון יסודי בחלקים רבים בבית.

בין אם אתם עוברים לבית או מחוץ לבית חדש, אנחנו בפרויקט המבריק נטפל לכם בכל הבלאגן ונגיש לכם בית נקי, מבריק ומסודר.

אנו מציעים שירותי ניקיון אחרי שיפוץ צביעה  ומעבר דירה בחיפה ובכל צפון הארץ .

כאן נכנס הקטע החשוב, עליכם לבחור את חברת הניקיון שלכם בפינצטה בכדי להבטיח כי היא תבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר שיש. ככל שחברת הניקיון יותר טובה כך הנכס שלכם יהיה יותר נקי וככל שהנכס שלכם יהיה יותר נקי כך אתם תהיו מאושרים יותר ולכן יש קשר ישיר בין הבחירה בחברת הניקיון ובין ההרגשה שלכם.

האם כל חברת ניקיון יכולה לבצע ניקיון כללי?

עליכם לדעת כי יש סוגים שונים של ניקיונות ויש הבדל בין למשל ניקיון לפני איכלוס ובין ניקיון כארש כבר גרים בנכס או עובדים בו. כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם חייבים לוודא כי היא יודעת לבצע את סוג הניקיון שבו אתם מעוניינים. 

כך לדוגמא עליכם לדעת כי לא כל חברת ניקיון יכולה לבצע ניקיון כוללני וכי עליכם לוודא עם החברה שיש לה ניסיון בניקיון זה. כמו כן אם אתם רוצים למשל לבצע ניקיון בעת אכלוס הנכס עליכם לוודא עם חברת הניקיון כי יש לה ניסיון בסוג ניקיון זה וזאת בכדי להבטיח כי הניקיון יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש ויאפשר לכם לחיות בנכס נקי.

מדוע עבודות צבע (צביעת דירה) כה מלכלכות?

יש הבדל בין ניקיון של עבודות צבע ובין ניקוי לשלשת יונים וזו שיטה אחרת לגמרי מאשר פוליש למשל. על רקע זה אנו חייבים לציין כי עבודות צבע יכולות להיות מאוד מלכלכות אולי יותר מכל עבודה אחרת בבית. 

אם הולכים לצבוע לכם את הבית הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לכסות את כל הבית בעיתונים ונילונים וכך להבטיח כי הרצפה והרהיטים לא יתכלכלו. ובכל זאת בסופו של יום לאחר צביעה הלכלוך יהיה רב ולכן כדאי לכם לשכור את השירותים של חברת ניקיון אשר תנקה את הצבע מהבית וכך תאפשר לכם לחזור לשגרת החיים שלכם בצורה המהירה ביותר שיש.

האם ניקיון אחרי שיפוץ | בניה הוא מסובך?

עולה השאלה האם ניקיון אחרי שיפוץ הוא מסובך יותר מאשר למשל התקנת רשת נגד יונים? אם כן יש לציין כי לרוב התקנת רשת היא יותר מסובכת מאשר ניקיון לאחר שיפוץ. עם זאת, בין סוגי הניקיונות ניקיון לאחר שיפוץ הוא מורכב יחסית וגם פה עדיף לתת לחברת ניקיון לבצע אותו ולא לבצעו לבד אם אנו רוצים להשיג בסופו של דבר נכס נקי.

חברת ניקיון בחיפה- שאלות ותשובות

שירותי הניקיון נקבעים בהתאם להיקף העבודה.

אנו מתחייבים למחיר הוגן ושירות מקצועי עם 100% שביעות רצון שלכם.

לא, אנו נגיע למקום ונעריך את היקף השעות הדרוש לטובת העבודה.

אנו נוכל ליצור איתכם קשר חצי שעה או בכל זמן שנגדיר לקראת סיום העבודה שלנו, כדי שתוכלו להגיע ולתת את חוות דעתכם.

זכרו – אנו מסיימים את העבודה שלנו רק בזמן שאתם מרוצים!

מחפשים חברת ניקיון בחיפה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם