ניקיון מטבח

איך לנקות את המטבח ב-6 שלבים

אם תשאלו את רוב האנשים מה הם הכי פחות אוהבים בניקיון הבית שלהם, הרוב המכריע יאמר שהמבטח הוא החלק הקשה ביותר לניקיון. עם כל הקושי בדבר, המטבח הוא המקום שבו אתם מכינים אוכל, אוכלים בו ושותים בו ולכן המטבח חייב להיות נקי. אז כדי להקל עליכם, הכנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם לנקות את המטבח שלכם על הצד הטוב ביותר.

שטיפת רצפת המטבח

קצפת המטבח שלכם היא המקום שמתלכלך הכי הרבה בבית – טפטופים ורטבים הופכים במהרה לנקודות שחורות שקשה להתעלם מהן. אם תוסיף ניחוחות שלא מתאימים לריחות המקור, זו מפגע של ממש שיש לטפל בו כמה שיותר מהר.

מים ונוזל ניקוי ניקוי רצפות הם הדרך הנפוצה ביותר לנקות את המטבח שלך. עם זאת, הם לא תמיד מצליחים להסיר את הכתמים על הצד הטוב ביותר. שיטה פחות מסורתית אך יעילה היא להוסיף חומץ למי השטיפה שלך. זה אמנם לא חומר הניקוי הרגיל, אשר ניתן למצוא ברוב חנויות המכולת. למרות שריחו אינו נעים במיוחד, הוא יכול להתגבר על ריחות לא נעימים מהמטבח שלך. בנוסף, הוא מתנדף מהר כך שזה יתרון נוסף.

ניתן להוסיף מי ורדים למי שטיפה מיוחדים על כל יתרונותיו, כולל שטיפה יעילה וניחוח נעים.

איך לנקות את התנור?

התנור הוא אחד החלקים הקשים ביותר לניקיון במטבח. הטיפ שלנו הוא להשתמש במסיר שומנים קר. רססו את התנור וסגרו אותו ל-10 דקות. תנו למסיר השומנים לעשות את העבודה הקשה ביותר ולאחר מכן פתחו את התנור, תשפשפו בעדינות בעזרת סקוץ' מטבח ונגבו עם מטלית לחה.

אריחי החרסינה

אחת הדרכים הקלות יותר לניקוי אריחי החרסינה במטבח שלכם היא באמצעות נוזל כלים. בעזרת סקוץ' אתם יכולים לשפשף מעט את את החרסינה ולאחר מכן לנגב את החרסינה בעזרת מטלית לחה. ניתן לנגב בסוף העבודה בעזרת נייר סופג וזאת על מנת למנוע את סימני המים על החרסינה. פעולה זו תקפה גם למטבחי זכוכית וחיפויים מבריקים.

קרש החיתוך

חשוב מאוד לנקות את קרש החיתוך שבו אנחנו חותכים בשר וירקות. חיידקים אוהבים חריצים שהתרחבו עם הזמן ועלולים להפוך לסכנת תברואה אם לא ינוקו כראוי. קל לפתור את הבעיה הזאת אם יש לך מדיח כלים. שים את לוחות הקיצוץ במדיח הכלים. להכין חומר ניקוי עם אבקת סודה וקצת מים. שפשף את הלוחות עם חומר הניקוי הזה. תן לחומר הניקוי לשבת על הלוח לדקה, ואז לשטוף אותו. יהיה לך קרש חיתוך נקי במיוחד, שיאפשר לך להשתמש בו שוב מבלי לדאוג לחיידקים.

סירים ומחבתות: מספיק קרצוף

אם אתה מכיר את המעשה של עמידה וקרצוף סירים, מחבתות, וכלי מטבח אחרים, אנחנו יכולים להציע לך דרך אחרת. פשוט לשים את כתמי השמן נוזלים או אבקת כביסה על גבי ולשפוך מים רותחים מעליו. ואז, להשאיר אותו בכיור שאר הלילה. כתמי השמן ייעלמו כמו קסם בבוקר.

המקרר והמקפיא

חומץ הוא דרך נהדרת לנקות את המקרר והמקפיא שלך. הוא יכול גם להסיר כל כתם, להאיר מדפים ולהעלים ריחות. קח ארבע כוסות מים וכוס חומץ, ותתחיל לנקות. התוצאות יהיו מדהימות.

הטיפים האלה יעזרו לכם לנקות את המבטח בצורה קלה ונוחה. אם אתם עסוקים ואין לכם באמת את הזמן להמבטח בעצמכם, אתם יכולים לפנות לחברת ניקיון שתעשה את העבודה עבורכם.

אנחנו בפרויקט המבריק מבטיחים לכם שביעות רצון מקסימלית ותוצאה מושלמת למטבח שלכם.

ההמלצה שלנו היא לנקות את המטבח אחת לשבוע.

בהצלחה :)