טיפים לניקיון אחרי שיפוץ

השיפוץ שלכם הושלם ואפשר להיכנס ולגור בבית. אבל רגע לפני שמתחילים להחזיר את כל הרהיטים למקום חשוב מאוד לנקות את הבית שלכם אחרי השיפוץ שהוא עבר. חשוב להדגיש – לא מדובר בניקיון פשוט ולעיתים מומלץ להזמין חברת ניקיון שתעשה את העבודה עבורכם, אבל אם החלטתם בכל זאת לעשות זאת בעצמכם, הכנו עבורכם מספר טיפים.

ניקיון לאחר שיפוץ הוא לא ניקיון רגיל. מדובר בניקיון אגרסיבי יותר שדורש עבודה מעט יותר קשה, אבל בסוף זה משתלם. הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח את הניקיון על הצד הטוב ביותר.

ניקיון חלל ריק

אם עדיין לא ניקיתם את הדירה, אל תניחו את הרהיטים שם. הרבה יותר קל לנקות חלל ריק. ככל שיש יותר רהיטים בבית, הגישה לחלקים בתוך הבית עלולה להיות הרבה יותר קשה. לאחר שיפוץ חשוב מאוד להשקיע גם בפאנלים. מיטה למשל יכולה להקשות על הגישה לפאנלים שנמצאים מאחוריה ולכן ההמלצה היא, במידה וניתן לנקות את הדירה לפני שמכניסים את הרהיטים.

מטליות לחות

מטליות לחות וסמרטוטים היא דרך מעולה לטפל באבק שמצטבר במהלך השיפוץ. אל תפחדו להשתמש בכמות גדולה של מטליות לחות – הם ישמשו אותכם בצורה מעולה. על הרצפה, על הקירות, על המסילות. הם מאוד שימושים בחלקים רבים בבית.

חלונות וזכוכיות

חשוב מאוד להשקיע בניקיון החלונות מכל האבק, סימני הצבע והלכלוך שנוצר בעקבות הניקיון. מומלץ להשתמש בסקוץ' על מנת לשפשף במידת הצורך את החלון. חשוב מאוד לעשות זאת בצורה עדינה במיוחד על מנת למנוע שריטות. ברגע שסיימתם, נגבו את מטליות לחות אל החלון ועל מנת להחזיר את הברק לחלון, ניתן להשתמש בנייר סופג על מנת לטשטש את סימני המים שיש במטליות הלחות.

ניקיון הרצפה

ניקיון הרצפה היא אחת הפעולות המאתגרות לאחר השיפוץ. צבע, רובה ועוד מגוון לכלוכים עלולים להצטבר על הרצפה והקושי במקרה הזה הוא עצום. בתוך התחלה, מומלץ להשתמש בשואב אבק. שימו לב לא להשתמש באחד מהשואבים הניידים היקרים שקניתם, הם עלולים להיפגם במהלך השאיבה. במידת היכולת, השכירו שואב תעשייתי חזק שיכול לשאוב פסולת בניה.

והפתרון הכי טוב? פשוט דברו איתנו

ניקיון אחרי שיפוץ זו לא פעולה פשוטה. היא דורשת התעסקות לעיתים יותר מניקיון דירה חדשה מקבלן. אם אתם מרגישים שאין לכם את הזמן, פשוט דברו איתנו. אנחנו מבטיחים לכם שתכנסו לבית בהרגשה נפלאה, לבית נקי ומצוחצח בדיוק כמו שאתם רוצים.

אנחנו בפרויקט המבריק מעסיקים צוות מקצועי, אמין ויעיל במיוחד שיבטיח לכם תוצאה מושלמת לבית נקי כמו שלא דמיינתם אפילו.

דברו איתנו ונשמח לסייע :)