ניקיון בית ספר

שירותי ניקיון בית ספר,אוניברסיטה בפריסה ארצית.התקשרו לחברת ניקיון מומלצת בישראל – חייגו אלינו 077-4148188 

״הפרויקט המבריק״ הינה חברת ניקיון ופוליש לרצפה מהמובילים בארץ המתחמה בכל שירותי הניקיון עם המכשור מהמתקדמים בענף,לחברה מוניטין וניסיון רב בתחום הניקיון המציעה מגוון שירותים בכל רחבי הארץ.

בעלי המקצוע אשר נמנו לחברה נבחרו בקפידה רבה אשר נותן יחס אישי וסבלני 24/6 לכל לקוח וברמה הכי מקצועית בכלתחום הניקיון !!..

חברתנו מציעה שירותי ניקיון בפריסה ארצית למוסדות ממשלתיים וגופים פרטיים.

עבודות ניקיון בבית ספר על ידי הפרויקט המבריק

בתי ספר מכילים בכל יום מאות תלמידים בטווחי גילאים שונים. על מנת שנוכל לשמור על הסדר והניקיון של בית הספר, יש לשכור את שירותיה של חברת ניקיון ברמה היום יומית.

אנחנו בפרויקט המבריק מספקים את כל שירותי הניקיון לבתי ספר ומוסדרות חינוכיים.

ניקיון לכיתות הלימוד, ניקיון המסדרונות, חדרי השירותים, חדר המורים, המזכירות – כולם צריכים שירותי ניקיון.

ניתן לחלק את שירותי הניקיון לאגפים אשר מצריכים שירותי ניקיון ברמה היומית (כגון כיתות הלימוד) לבין אגפים אשר אינם מצריכים זאת – כגון חדר המורים וחדרי ההנהלה שדורשים ניקיון אחת ליומיים שלושה.

ניקיון בית ספר – אווירה טובה יותר לתלמיד

אם אנחנו רוצים למקסם את הלמידה של התלמיד, נעניק לו מוסד חינוכי נקי ומטופח. אנחנו בפרויקט המבריק מספקים שירותי ניקיון לבתי ספר באופן שוטף, על ידי צוות מקצועי ומסור שמעניק שירות ברמה גבוהה ותמיד עם חיוך.

שומרים על הבריאות בבית הספר

מגיפת הקורונה העלתה את המודעות לניקיון אחר חיידקים ומזיקים אשר עלולים לפגוע בבריאות שלנו ואנו בפרויקט המבריק עובדים עם חומרים איכותיים המשמידים את החיידקים ב99.9 אחוז מהמקרים.

חשוב מאוד לטפל בניקיון כיתות הלימוד ברמה היומית וזאת על מנת למנוע התפשטות חיידקים בבית הספר.

אם אתם מחפשים חברה רצינית, מקצועית שמתחייבת לעמוד בזמנים ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר, צרו איתנו קשר ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

בואו נדבר...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם