ניקיון לאחר שיפוץ בעכו

מחפשים חברת ניקיון בעכו? אנחנו בפרויקט המבריק מספקים שירותי ניקיון מקצועיים ונשמח להעניק לך שירות מקצועי ומסור עם יחס אישי וזמינות גבוהה.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ בעכו

הפרויקט המבריק הינה חברת ניקיון ופוליש, המספקות שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בעכו. לחברה מוניטין וניסיון רב בתחום הניקיון,המציעה מגוון רחב של שירותי ניקיון פרטיים,ציבוריים וממשלתיים,הצוות המשרדי וצוותי הניקיון בשטח נבחרו בקפידה רבה לאחר הכשרה קפדנית ויסודית,חברת הניקיון הפרויקט המבריק מתקדמת יחד עם הטכנולוגיה ומחזיקה במכשירי ניקוי מגוונים,מהאיכותיים והחדשניים בתחום. חברתנו מעניקה לכל לקוחותינו ליווי צמוד ותמיכה אישית,ובמחירים משתלמים ונוחים התואמים את תקציב הלקוח,תחושת הסיפוק שלנו לגרום לכל לקוחותינו לחייך שווה הכל 😃 התקשרו עוד היום להצעת מחיר משתלמת ומבריקה !
ניקיון לאחר שיפוץ בעכו

ניקיון בתים אחרי שיפוץ בעכו עם הפרויקט המבריק

אחריות

נתינת אחריות מלאה על כל עבודה

זמינות

שירותי ניקיון מהיום להיום,צוות משרדי הנותן מענה אנושי 24/6

יחס אישי

יחס אישי וחם בליווי צמוד משיחת הטלפון הראשונה שלך ועד לתוצאה סופית

סביבתי

משתמשים בחומרים מקצועיים בלבד,בהתאמה אישית לסוג העבודה

מחירים

מחירים נוחים והוגנים הנקבעים לפי מורכבות העבודה ומטר הבית

מספקים את הסחורה

מספקים שירותי ניקיון ברמה הכי גבוהה,עד לשביעות רצון הלקוח

בזמן שיפוץ בבית, אנחנו מבינים כי הלכלוך מתפשט ומגיע גם למקומות שאנחנו לא תמיד כוללים כחלק מהשיפוץ. הלכלוך הזה קשה מאוד לניקוי ויש לו השפעה אסתטית על הבית ולעיתים גם השפעה בריאותית. הצטברות של אבק ושאריות בנייה עלולות לגרום לנזקים נשימתיים ולכן חשוב מאוד להבטיח אחרי שיפוץ שהבית שלנו נקי ב-100%.

אנחנו בפרויקט המבריק מספקים מגוון שירותי ניקוי בעכו, ובין היתר מעניקים שירותי ניקיון לאחר שיפוץ.

השירות שלנו כולל את כל הבית. מ-א ועד ת. אנחנו מבטיחים לכם בית נקי ומטופח שיבליט את היופי שלאחר השיפוץ ויבטיח לכם בית נקי, כזה שכיף להיכנס אליו.

מחיר השירות

אנחנו לא יכולים להעריך את מחיר השירות כי כל שיפוץ הוא שונה וכל נכס הוא שונה.

מחיר השירות נקבע בהתאם לגודל הדירה, היקף העבודה ואיך הפועלים שביצעו את השיפוץ בבית השאירו אותו. אנחנו כן יכולים להגיד לכם, שיש לנו את המחירים המשתלמים בצפון וכדאי לכם לקבל מאיתנו הצעה :)

מבטיחים לכם 100% שביעות רצון

אנו חברת ניקיון המעניקה שירותי ניקיון על ידי צוות מקצועי ומיומן שנבחר בקפידה וזאת במטרה להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. יש לנו צוות עובדים חייכני, אדיב שישמח להבריק לכם את הבית.

אם תשאלו את הלקוחות שלנו תוכלו להבין שאצלנו אתם תקבלו בית מבריק, רק לאחר שאישרתם שהעבודה הושלמה בצורה הטובה ביותר.

אנו מתיימרים להיות חברת הניקיון הטובה בישראל ואנו עושים זאת על ידי צוות מקצועי, ציוד מתקדם ואנו בוחרים את החומרים הטובים ביותר לטובת הניקוי, לטובת הבריאות שלכם ולטובת הסביבה.

ניקיון לאחר שיפוץ בעכו- שאלות ותשובות

בעיקרון, את כל הבית!

מתחילים ברצפה, אבל זה לא כמו הניקוי רצפות הרגיל שאתם מכירים – זה כולל קרצוף עם מכונת פוליש להסרת כל הכתמים, הרומה ושאריות הבניה, ניקוי החלונות בבית מלכלוך ואבק, ניקוי יסודי של המבטח, ניקוי חדרי הרחצה, ניקוי דלתות ומשקופים.

בשורה התחתונה, אתם תכנסו לבית מבריק.

האמת, זו שאלה קצת מורכבת כי היא משתנה בין בית לבית.

כל בעל בית והדרישה שלו, הדגשים שלו וכמובן – הבית שלו. בתים בגדלים שונים, במפלסים שונים ובצרכים שונים ישלמו בהתאם לגודל לבית ולדרישה ולכן קשה מאוד להעריך את מחיר השירות מבלי להגיע לנכס ולראות את היקף העבודה.

אבל אל תדאגו, אנחנו מבטיחים לכם שיש לנו מחירים הוגנים.

מחפשים חברת ניקיון בעכו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם