ניקיון לאחר שריפה

מחפשים חברת ניקיון לאחר שריפה לדירה,לחנות או למשרד ?הבית נראה לכם אבוד שלא ניתן להציל אותו ? מיד נציג בפניכם מידע בעניין ניקיון אחרי שריפה,מידע זה יכול לסייע לכם איך לגשת לטיפול של בית לאחר שריפה.

ראשית  נודה שדירה שעברה שריפה זו חוויה מטלטלת מטישה ולרוב גם מעורב רגש סנטימינטלי,המון זכרונות משאירים מאחורינו.

לאחר כל ההלם של הדבר צריך לצאת לדרך ולפתור את הבעיה ! יצאנו..

ראשית יש לפנות את החפצים שנפגמו מתוצאה של השריפה,כך נוכל לקבל תמונה ברורה יותר לדירה.

לא כל מיכשור לניקיון בתים יועילו לניקיון בית לאחר שריפה מכיוון שלאחר שריפה נכנסים המון עשן ופיח לתוך חריצים קנטיםבקירות והריח נשאר לאורך זמן,רק על ידי מיכשור חדשני לניקיון בתים אחרי שריפה תועיל.

לגבי מה שלא שרד את השריפה

יש לפנות לחברת הביטוח שאתם מבוטחים בו,מטעמם יבוא נציג ויעריך את נזקי השריפה,ומכיוון שנציג מטעמם אמור לשרת את האינטרסים שלהם,מומלץ להביא נציג פרטי שיעריך עבורכם את נזקי השריפה,כך שיהיה בידכם קלף מיקוח מכיוון שחברת הביטוח תנסה להוציא את המחיר הזול ביותר לנזקי השריפה ולהתחמק מסכום פיצויים גבוה.

לאחר שהזמנתם נציג מטעמכם לחברת הביטוח

יש להתקשר לחברת ניקיון מומלצת לאחר שריפה,תוכלו לקבל הערכה מקצועית בנוסף למהנדס הפרטי שלכם,הזמנת חברת ניקיון אחרי שריפה תתווסף להוצאות של נזקי השריפה ותגדיל את הוצאות הנזקים שחברת הביטוח צריכה לשלם .

מה כולל ניקיון לדירה לאחר שריפה ?

ניקיון הראשונים יהיה להעלים את צללי השריפה,הוצאת ריח חזק כתוצאה מהשריפה,ריח חזק כתוצאה מהשריפה,הוצאת כתמי פיח.

לאחר פעולות אלה נוכל לתקן סדקים שנגרמו מהשריפה,לצבוע את קירות הבית,איטום מונע לנזילות,על ידי חברת ניקיון מקצועית תוכלו לקבל דירה חדשה עם טיפול מונע לנזקים עתיידים לגור בבית חזק ובטוח.

חברת הניקיון תציע לכם מגוון רחב של פתרונות גם לרצפה שנפגעה טיפול על ידי מכונת פוליש לרצפה תחדש לכם ותסיר כלמה שפגם ברצפה.

התקשרו עוד היום לחברת ניקיון מומלצת ‭077-4148188‬

בואו נדבר...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם