ניקיון אחרי צביעת דירה

ניקיון לאחר צביעת דירה 🎨 זה לא תמיד דבר פשוט ומומלץ להשאיר אותה למומחים ולא לקבל ניקיון סביר. אחרי ניקיון של דירה יש הרגשה של חדש באויר ואתם רוצים להחזיר את הריהוט שלכם למשטח נקי ומבריק ולא על לכלוך או על כתמי צבע.

לאחר צביעת דירה מצטברים כתמי צבע על הרצפה, חלונות, דלתות, פאנלים ולפעמים גם על ריהוט ביתי. לעיתים ישנם תיקונים לפני הצביעה שמותירה את הבית עם המון אבק וסיד.

שיטת ״עשה זאת בעצמך״

אם יש לכם כוח וזמן פנוי עליכם להצטייד עם סכין גירוד ״סקרייפר״ ולהתכופף, ולהתכופף הרבה!

לאחר שגירדתם את כל הרצפה בבית (כולל הפאנלים) עוברים לנקות את החלונות, תחילה באותה פעולה עם סכין הגירוד מגרדים את שמשת החלון, לאחר מכן יש להצטייד עם טינר ומטלית קטנה, לפני תחילת העבודה יש לבדוק אם חומר הטינר מתאים למסגרת החלון(יש לבדוק בחלק העליון של החלון שלא ניכר לעין) מתאים? יופי תמשיכו, יש למרוח את חומר הטינר על המטלית הקטנה ולשפשף את שאריות הצבע ממסגרות החלונות, לאחר מכן יש להצטייד בשואב אבק ולשאוב את כל השטח שבוצעו תיקונים ולבסוף לשטוף עם חומר שטיפה, אם הצלחתם – שאפו כל הכבוד 👏🏻

אין לכם כוח וזמן ? אנחנו כאן בשבילכם התקשרו עכשיו להצעת מחיר ‭077-4148188‬

חברת ניקיון לבית אחרי צביעה

חברת ניקיון מקצועית, תגרום לכם להיכנס לבית נוצץ ומבריק שכיף להיכנס אליו. אנו בחברה מעסיקים אנשי צוות מיומנים ומנוסים אשר יבצעו את כל העבודה באחריות, בטיחות וביעילות מקסימלית.

אנחנו כאן בשבילכם התקשרו עכשיו להצעת מחיר ‭077-4148188‬

מה ניקיון אחרי צביעה כולל?

כחלק משירותי הניקיון לאחר צביעה שלנו, תהנו מ:

  • ניקיון כתמי הצבע מכל הדירה
  • ניקיון יסודי ועמוק למשטחים בדירה כולל פאנלים ושקעים
  • הברקת הרצפה בבית
  • ניקיון חדרי האמבטיה, המטבח והחדרי שינה
  • סילוק האשפה והפסולת שנותרה

ניקיון לאחר צביעה כולל גם חלונות מבפנים ומבחוץ כולל השמשות ואדן החלון.

איך עוד אפשר להבריק?

אם יש לכם עוד אזורים בבית הדורשים טיפול, ניקיון לאחר צביעה כולל כתמים עיקשים גם במקומות שאסור לשפשף ויש בהם צורך לציוד מיוחד או באמצעות חומרים מתאימים. בנוסף, הסרת כתמי דבק או חומרי צביעה, בגישה בטוחה ויעילה.

אנחנו בפרויקט המבריק מעניקים שירותי ניקיון מקצועיים לבתים, למוסדות, ניקיון דירות קבלן, ניקיון לאחר שיפוץ ועוד מגוון שירותי ניקיון מקצועיים.

בואו נדבר...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם